Hair isn´t all in life, but its a start of it

Jag satt och tänkte på hur trött jag är på min frilla nu.
En frisyr säger ju mycket om hur en människa är.
Det ger mycket på det där första intrycket.
Min spegelbild säger, kort - tråkigt  - tantigt just nu haha.
Har ju en förmåga och tröttna på mina frisyrer snabbt.
Jag har en bild i huvudet på hur det ska bli nästa
gång jag sitter i frisörstolen hos Emma.
Spännande , och som jag längtar ;)

- Brunt / slingat ljusbrunt och typ orange



- Svart / Slingat brunt och blondt




- Svart



- Mörkblondt - Svarta partier



- Blondt - Svarta Partier



- Brunt




- Långt, Brunt och svart



- Rött



Page - Rött och brunt



Page - Ljusbrunt och blonda slingor




- Kort/lång lugg mörkblondt



- Långt blondt




- Page, blondt




- Page, riktigt blondt/Gråsilvrigt



- kort mörkbrunt/rött, lite längre på vänstra sidan



- Så här ser det ut nu



Som sagt har jag haft många frillor, detta är ju inte ens alla.

Men många haha. Har inte fastnat för något riktigt ännu.
Kanske kallas det för identitetskris, eller variation, jag vet iaf inte.
Jag är ju en sån som passar i nästan allt, men jag trivs bäst i långt
det vet jag nu. Vad säger ni? Långt, kort, ljust, mörkt?
Ge mig förslag! Har ju en idé om hur nästa frilla kommer bli
men lite hjälp skadar ju aldrig ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har! =P

2009-11-23 @ 18:40:20
Postat av: sandra

fin blogg:D

2009-11-23 @ 18:56:54
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: Nattrökarn

Då har jag haft fler!

2009-11-24 @ 18:43:40
Postat av: emeliej

jisses vad du har förändrats alltså :)

2009-11-24 @ 21:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0