Hahaha

Gårkvällen va sjukligt rolig.
Jag och Erika myste himma hos mig sen
drog vi till Altona en sväng.
Det roligaste va när vi skulle tanka.
Så här i finanskrisen är man ju fattig haha.
Vi skulle tanka då för 60 kr på Statoil,
vi står och pratar och jag råkar tanka för 65.50.
Ingen av oss har mer pengar på oss så vi gör
en stor skattjakt i bilen och hittar
8 STYCKEN FEMTIOÖRINGAR, WTF? XD
Det fattas bara 1.50 så vi går in.

Jag - Ähm.. jag råkade tanka lite för mycket
så det fattas 1.50.. går det bra eller ska du ta
5.50 från kortet ist?
Kassörskan - Assså det får jag ju ta från egen ficka!!
Det vill jag ju INTE!! Sen så kan vi inte ta på två betalsätt.
Antingen kontant eller kort.
Jag - Jaha, men ähh det kan jag inte.
Kassörskan - OKej men då får du göra ett uttag på 1.50 då!!

Hon fick sina 1.50 tillslut. Antar att alla har det lite svårt i finans
krisen hahaha, fy faan vilken bitterfitta och fyfaan
vad vi skrattade. Hur stor är chansen då att man fattas 1.50!

På altona träffade vi Mänke och en av Florénarna där.
Det visade sig vara Johan och vi drog till lasses
sen hamnade vi på efterfest hos Johan.
Vi hade stora disskutioner om en jävla massa.
Usch vi skrattade så jag fick ont i magen.
Men kul hade vi ju :)



Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahahahaha, fan vad bäst det var igår :D bitterfitta är bara förnamnet på henne på statoil! somnade fetegött igårnatt och har ungefär precis vaknat, haha :D

2009-11-07 @ 14:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0