Fun stuff

Min älskade Bäver är äntligen himkommen
från Danmark och ikv är det TvTisdag.
Vilket Innebär en massa bra serier på tv och mys
och bus i soffan och kedjerökande haha.
Efter det ska vi köra till Gualöv för att hälsa
Carro, den rumpnissen ser man ju allt för sällan
nu för tiden, buhu. Men ikv så jäklar ;)
Har lagt in foton från i lördes me, scrolla ner
och kolla in bilderna på ett antal fulla Sölvesorgare ;)
Ha en Nice Tisdagkväll allihopa och BTW så
är jag grymt avis på Frida som får se Pink live i Globen idag.
Snyft, kolla lite för mig me snygging ;)

Hahahaha är det bara jag och Jenny som har sjuk
humor eller? Skrattar hysteriskt åt detta varje gång!

WAS!! Oh my lord jag dör XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0