Fuck.. Iam old

Imorse vaknade jag med värsta ryggskottet,
och skrek rätt ut så ont gjorde det.
Har aldrig haft sån ryggvärk! Behöver ny säng nu.
Sen tvingade jag me mig Acke till khamn idag.
Han kom för övrigt hem från Norge igår.
Synundersökningen va riktigt intressant.
Jag visste ju att jag ser dåligt, men inte så dåligt.
Har fel på hornhinnan och ser varken bra långt ifrån
eller nära och vänstra ögat är hel kasst.

Så jag lånade hem 4 par glasögon idag.
Det är två jag ska ha, tror jag har bestämt mig för dom
iaf haha. Beslutsångest som vanligt.

Efter det fikade vi på Café Bistro, mumma sau gott.
Självklart så lekte vi med mina hemlånade glasses.
Folk stirrade på oss men det sket vi i.
känner mig dock som en kärring nu, ryggskott och glasögon
på samma dag.. fan vad illa.

Mhhhhm kafffe! Jag ser dock skev ut XD



Nr 1. Svart-beigiga
. Dom här blir det.



Nr 2. Mer lila i verkligheten.



Nr 3. Svarta med ormskinnsdetaljer.



Nr 4. Lite Ed Hardy stuk. Dom här blir det också.



Nr 1 bra närbild



Nr 4. Bra närbild.




Fan vad oldie jag ser ut.
Helt röd i fejjan på alla
foton med. Jävla Basiron krämen som kliar något
fruktansvärt så kliade en aning innan bilderna togs.
Men iaf, jag tycker Nr 1 och 4, vad tycker du? :)



Kommentarer
Postat av: Ida

jag tycker nr 1 iallafall! :)

2009-11-05 @ 18:45:54
URL: http://idacarolinah.blogg.se/
Postat av: Frida

Japp, dom två var snyggast :) jag beställde nya idag me..

2009-11-05 @ 18:55:09
Postat av: Johanna

Ja dom är fräna. Men du ska se dom in real life, då är alla snygga, har lite kass kamera haha ;)

2009-11-05 @ 18:55:17
URL: http://xrockaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0