My lungs won't fail me now 'Cause I'm still breathing

Mjällby - khamn - Mjällby - Khamn - Sbg - Khamn
- Sbg - Mjällby - Listerlandet - Mjällby haha ;)


Jaa, det blev mycket rännande men med bra musik och roliga sms så
kan man inget annat än och le. Va med om så mycket sjukt.. Ja gud,
Gårkvällen/natten va ett äventyr som heter duga.

Idag är jag riktigt dryg och sliten dock. Min förkylning blir bara värre
och värre. Jukka & Jennie sa att om man blir sjuk i influensa liknande
symptom så är det svininfluensan. Intressant, jag har inte tagit sprutan
kan inte ta den förrän om några veckor heller. Så kommer jag dö nu?
Hmm. Dont think so.

Jag och Jessi hösten -08, ganska så olika.
Nu ser vi tydligen ut som tvillingar, det tycker dock inte vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0