Captivating fascinating for blogs

Jag har suttit ett tag nu och läst igenom mina
favoritbloggar i väntan på att Jenny kommer.
Hon ska vara min personlig "sjuksköterska"
i några dagar. Det börjar ikv. Lyx! :)
Jag som är så nervös och lite smådeppig sitter
här och kränger pankakor med sirap i överflöd
och dricker julmust, massa gott & massa flåt.
Jag får faktiskt kränga som fasen och exakt
vad jag vill för efter operationen kommer inget
ner i halsen på minst en vecka och efter det lär inget
smaka speciellt bra på ett tag.
Sen ska jag ta tag i min hälsa ordentligt och bli nyttig.
haha! Vi får väl se hur det blir me det.

Men tillbaka till mitt kära tidsfördriv,

Mina kära favoritbloggar. Om jag inte skrattar
så jag dör så är ni inspirerande eller lärolika.

1. Kenza
Min absoluta favis, har följt henne i över ett år.
Hon är något av det ballaste jag vet.
En riktigt festprisse med rockig stil.

2. Katrin Zytomierska

Hahahaha! HELT jävla galen är denna kvinna.
Ena dagen älskar man henne, sen hatar man henne,
sen älskar man hennes osv, Faschinerande!

3. Egoinas värld
Faan vilken störtskön humor. Me looove!

4. Knivlisa
Ännu en brud med sällsynt sjuk humor :D

5. Elliorak
Jag älskar hennes klädstil, så jävla härlig.

Sen finns det ju sånna jag älskar att skratta åt.

Läser dock inte bloggarna så ofta, pga att dom som skriver
är ju helt mentalt efterblivna eller liknande.
Men känner jag att jag behöver skratta åt någon så
är dom här bloggarna mina offer.

1. Kissie
Jag menar guuuuuud, "Jag är sjukt jävla översnygg.
Mitt ansikte är helt deformerat och ser ut som om
en kamel har stampat på mig, men jag äär sååå bääst"
Mohaha sucker! Denna blondin tjänar pengar på att
folk ska irritera sig på henne. Hon lyckas bra på det också.
Så läser dena bara lite då och då, mer av henens ego
pallar jag inte, fatatr inte hur andra gör det?!

2. Dessie
WTF?? Som Kissie fast i snorgungeåldern!

Fler bloggar skrivna av mongolider läser jag inte.
Läser ju inte ens dom här ofta, jag menar orka slösa energi
på att störa sig på folk? naej, jag pallar inte det iaf.
Cyaaa





KENZA - The one and only.
Läsvärd blogg kan jag lova ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0