Heeey dudes

Gick upp vid halv tolv idag och nu är jag vaken på riktigt.
Jaaa, jag vet jag har inget liv. Jag kmr förbli såhär
seg till nyårsafton skulle jag tro. 
Läkare, sjukhus, speciallister, mediciner och blabla!
2010 är mitt år. FAN VAD JAG LÄNGTAR!
Jag kommer ha så mycker energi, wiihoo, och jag ska göra alllt
jag vill göra bara för att jag kan. Mäktigt!

Just nu vill jag ut och gå/springa, men pga antibiotikan får
jag inte anstränga mig. Så det blir mys i soffan, sen städa sen
skala potatis?! Jag hatar och skala potatis. Det är sjukt drygt.
Men med lite music så kanske? Ohyes, music is my heroin.

Detta är världens mest uppfriskande låt. Detta är låten som jag och Jenny
rockar loss till i bilen så vi nästan kör ner i diket haha.
Hög volym och våra Ubersköna falska toner. Det är så det ska vara ;)


Kommentarer
Postat av: Nattrökarn

Den låten e bra!.. btw. Sweeet duude!

2009-11-20 @ 09:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0