Dalarna

Igårkväll var vi framme efter en djävulsk bildfärd.
Jag mådde illa och hade ont i huvudet och alla skrek på varandra
och hade sig. Usch 5 tjejer inpackade i en bil..
Men vi skrattade rätt mycket åt störda saker också ;)

Jenna - Jag kan köra!!Men någon som ser får sitta bredvid mig.
Haha vi fick fnatt allihopa, snacka om övertrötta.

Idag vaknade jag upp och hade svin ont i halsen och huvudet.
Tog värktabletter och sen låg jag halvt död i några timmar,
men nu är det bättre. Painkillers is my hero!
Ikv kommer kusinerna från Stockholm och så blir det idol
och fest såklart.

Nu ska jag slänga mig i duschen sen ira omkring som en galning
när jag letar efter Tony Rickardson. Han bor ju nämligen här
i trakten. Sen tänkte jag ta en tur med Dalahästen.
Den är nog dock lite stel, men det ska nog gå;)
Ha en freaky friday, är ju trots allt den trettonde idag.
MIN TURDAG alltså, undra om något roligt händer?
Hmm (a) , aja ha det gott ;) cyaa´

Hopplaaa, lär gå som en raket genom stan..
Naej, snor kanske en av Tonys Motorcyklar ist! haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0