Chicken factory

Yeah, idag har jag bannemig jobbat.
Har inte kunnat jobba när dom ringt in mig
innan pga halsen. Men det känns bra nu,
så lite cash sitter inte helt fel. Det va kul på jobbet idag.

Jaaa, man kan faktiskt ha kul på Lagerbergs / kycklinghuset.
Visst det kan vara rättså slitsamt men det är så många roliga
och härliga mäniskor som jobbar där.
Mestadels fattar man inte hälften av vad alla säger då det snackas
polska, albanska, thailändska, blablabla you name it!
Man borde påminna dom om att man pratar svenska på svenska
arbeten i Sverige, speciellt när man har det som policy,
Fast då blir man kanske anmäld för kränkning?
Vad vet jag? En tankebubbla på det där ja, höhö.


Jag och Frida lekte med maten på jobbet sommaren 08.
Frida suger på en tomat, det ser ganska kört ut.
- Är du bra på och suga Frida? Säger jag.
- Som fan ser du väl, saftigt och gott.
Varning Internskämt, jag och Fida har ganska så låg humor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0