Adventure

Har hållt på och välja kläder till packningen hela dagen.
Imorn blir det nämligen roadtrip till Dalarna.
Vi ska ha släktträff och det är alltid lika avröjjt.
Jag kmr ha så onödigt mycket packning för 3 dagar.
Man vet ju aldrig vad som händer så gäller och ha klädval
med sig. Sen 3 par jackor och 4 par skor på detta så överlever
jag nog fanimig alla äventyr ;)
Idag har jag fixat naglarna med, önskar jag hade bättre kamera
så ni kunde se hur glittriga dom är.
Snart kmr Olsie hit på kaffebesök och efter det så ska jag
dra till Daniel för och se Twilight.
Haha, Jag har verkligen tappat räkningen på hur många
gånger jag sett den nu.


Min Kiise vill nog inte att jag ska åka?
Detta är då bara hälften av packningen :)






Raouwr for Sparklicious nails.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0