Yeah

Sitter hos sötis nu och kränger choklad :)
Har nyss skrivit 5 sidor om mitt muntliga framförande
på naturkunskapen. Hoppas jag kan det imorn asså!
Har na prov i svenska imorn me, bittert.
Sjukt mkt skolarbeten och prov framför mig
dom kommande två veckorna.

Men snart jävlar tar vi studententen och slipper
alla sånt slitsamt och tråkigt mög :D

Imorn , eller ja idag, (klockan är över 12)
så har jag bara två lektioner, svenska och naturkunskap.
Härligt värre :) Dock är det inte lika härligt att
dra till u-mottagningen. Jävla cp pstavsarm.
Men men, nu ska man kanske ta en sista cigg
me sötis, sen kolla film och pussa sönder
honom till jag somnar ;)
Nattinatti, cyaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0