Cutiepie

Skolan gick fort idag :)
Gjorde två siffrigt Eng C prov me.

Hatar dom jädra proven!
På median snackade vi fyllehistorier
me Henke ( vår klassföreståndare/Medialärare).
Han är galen och det gillar vi ;)

Efter skolan skulle jag möta upp Erika
så vi kunde åka bussen hem tillsammans.
Helt plötsligt frågar Patrik var jag är,
sen dyker han upp där jag va :)

Aw sötis ville pussas me mig i regnet
medans jag väntade på Erika och hennes tåg.
Finns verkligen ingen som du! :)

Nu så ska jag äta svingod mat.

- Pasta me skinksnitzel och goesås ;)
Sen nörda lite till Thats 7o's show och lite sånt chill.
Ikv blir det hockeytittande och mys hos sötis :)
cyaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0