Sommarkänslor

Självklart blev det ett dopp i det blå.
Jag bangar inte för det mesta ;)
Det va riktigt skönt faktiskt.
Lite kallt först men sen var det bara härligt.
Jag och Jenny hade vattenkrig till och med.
Härliga sommarkänslor dök upp.
Kelade lite me hästarna som va vid stranden me,
"Pollarna, uuut i haaageen" hahaha.

Efter badandet blev det tvkväll här som alla
andra söndagar.

Wipepout är ju världens roligaste program enligt oss!
Snyft, var ju sista avsnittet idag, men jävlar vad vi garvade :)
Sen vart det Söndagsparty med Filip och Fredrik.
Voi vittu, Mikael Persbrandt är halvfinne.
Det visste då inte jag :S


Nu ska jag bannemig duscha,
har gått omkring flåtig och äckig hela kvällen.

Man får göra det lite då och då ;)
Sen ska jag dregla kudde, skola imorn ju.
Saknar redan min sötis! Vill ha dig här nu!
Men jag antar att jag överlever tills imorn ;)
Btw så är min blogg helt mongo på vissa datorer.
Dom som har cp-google ser inte min design och
texten är grön, måste se jävligt roligt ut :D
Ska iaf fixa me designen snart igen,
så den blir riktigt nice.
cyaaaa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0