Jag som Gynning?

Jag har vatt rättså död hela kvällen.
Har bannemig ont överallt!

Carro gjorde mig sällskap innan
och det va nice. Vi planerade en massa.
Man vill så mycket, sen så upptäcker man att
ekonomin inte håller. Bittert.
Men man överlever väll ;)
Saknar min sötsak nu, ska antgligen nana
där inatt igen :)
Måste plugga naturkunskap me ikv bara, blää!

Just nu funderar som fasen på vad jag ska va på
studentfesten på lördag. Är ju "kändisfest".

Så jag googlade kändisar och tog bild nr 13.
Det är ju mitt turnr haha, och det var ingen annan
en Carolina Gynning  XD
Jag kan nog bli rätt lik henne me lösögonfransar
och en jädra massa smink.

Men ingen kommer ju fatta att det hon.
Jag får väl snacka skånska hela kvällen me hahaha.
Jadu, vi får väll se :D



 
Jag som Gynning? Hmm, haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0