Raaaouwr

Dunken is tha man!
Jag, Lollo och Tomas (Dunken) kom fram till
en jädra massa. Tshirtarna blir inte exakt som vi planerade,
men dom blir sjukt mycket fränare, tack Dunken ;)

Dom blir även färdiga till rock så vi kan visa upp dom där
också, dom är ju till för lekdagarna egentligen.
Men det blir bra reklam för The Fuckers ;)

Det blev även lite chill me Carro, Jenny och Jessi
innan jag åkte hem igen. Nu måste jag plugga,
men jag orkar verkligen inte.
Jag är helt stissig inför nästa vecka.
Det är nämligen en av de bästa veckorna på året.
Fyyy faaan vad underbart gött det kommer va :D
Jag kan inte tänka på något annat haha!

Nu ska jag sysselsätta mig me Gossip Girl och
kränga ännu mer onyttigt, åt nyss lasses, mumma!

Sen kommer jag nana sött, är sjukt trött.
Härligt värre med chilldag i skolan imorn,
tragiskt nog två prov som ska göras också.
Men sen blir det roadtrip me Fille ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0