The feeling

Det blev en riktig chillkväll för mig.
Sov 4 timmar sen kom Carro & Jenny
och joinande mig. Vi käkade vitlöksbröd
och glodde gossipgirl avsnitt.
Carro drog och Erika kom.
Vi bestämde oss för att dra till rockområdet
för att få in lite feeling.
Jävla vad man längtar nu när dom börjar få upp
grejjerna där. Vi la oss på gräset
och kollade på stjärnorna och snackade/planerade.

Kommer bli så jävla kul så det är helt sjukt!
Världens bästa festival närmar sig me stormsteg.

Nu snart så ska jag nana, så sjukt gött
är det ju att sova faktiskt ;)
Men saknar min sötis grymt mycket nu.

Patrik kom hem nu på en gång!
Men får träffa dig imornkväll antagligen.
Så får väl klara mig tills dess ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0