Roadtrip

Det blev en liten roadtrip mellan lister, stan och khamn.
Jag, Mly, Sofie och Jane blev sugna på lite äventyr.
Det första som händer i khamn är att alla
blir sugna på Mc Donalds.
Så beställde vad vi ville ha och satte oss
i bilen för att köra vidare.
Alla tog den nya Mc Flurry´n - MarrängSwiss
utom Jane. Satan så god den va!
Helt klart en tolva på tio skalan ;)

Sen begav vi oss mot Vägga för att se
Hörvik - Högadal, bra match faktiskt ;)
Såklart blev det en runda till Kolleik me,
jag älskar verkligen Kollevik, underbart place.
Sen blev det Pukavik och hem.
Tack för en lovely stund brudar ;)

Nu är det snart dax för filmkväll hos Carro.
Wolverine ska ses ikv, har höga förväntningar.
Btw så har vi ju gäster här, och lilla Junior hatar verkligen
mig, haha, Han börjar gråta så fort jag kollar på honom.

Illa, barn älskar verkligen mig annars xD
Det går kanske över till imorn :)
Nu ska jag ha en helmysig kväll me Jenny,
Jessi, Fia och Carro, cyaaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0