New Moon

Waaaa jag blir helt hysterisk!
Jag är ju typ Stephenie Meyers största fan.
Har som sagt alla 4 böckerna hemma,
jag mamma och Jenna blev helt besatta direkt!
Böckerna är så sjukt jävla bra så det går inte beskriva.
Såg ju först filmen på bio alla syskonen.
Det var kärlek vid första ögonkastet :)

Nu är Trailern till tvåan ute, gaaaah.
Jag blir galen, orka vänta så sjuuukt länge
på den svenska premiären me. Galet!

Kolla in trailern då,  jag skojar inte
när jag säger att jag får gåshud varje gång!
Skruva upp volymen och njut.
Nu drar jag till sötis för lite mys :)
cyaaa



Kommentarer
Postat av: Ursula

guuuud va bra den trailern vaa :D

2009-06-29 @ 08:35:20
URL: http://inexpressible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0