Helt slut

Jag har pluggat som fasen,
både på svenskaprovet, naturkunskapen och så
har jag gjort en jädrigt bra bokrecention om Twilight/Om jag kunde drömma.
Har varit sjukt snäll mot Jessi idag me,
hämtade först hennes cykel på busshållsplatsen
och nu hämtade jag henne hos Dunken I nogersund.
Dom har sett matchen, Viva Barca de vann me 2 - 0 .

Nu blir det en stor rökpaus me mammi
sen ska jag plugga vidare, kommer dock somna
framför alla böcker haha.
Imorn blir det upp tidigt för världens största frukost
ska ätas, har 4 prov som ska göras ju.
Jag kommer säkerligen va helt slut.
Du milde tid vad jag vill ha helg nu!
Positivt är att rock närmar sig iaf, kommer bli det bästa
på riktigt länge, ohhja :)
Nattinatti, cyaaa

Jag och några till SRF - 08.
09 Kommer bli galet bra ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0