090531

Jäklar vilken hektisk men underbar dag jag haft.
Åkte hem tidigt från Patrik, vi såg Australia inatt.
Jag bölade typ 7 gånger haha, svinbra är den ;)

Sen har jag solat och solat och solat och spelat fotboll
Fille har hängt här me mig hela dagen.

Vi gjorde svingoa drinkar ;)
Sen drog vi till Matte och Mia och badade lite i poolen
och drack lite öl, smaskigt.
På en söndag, haha, men det är förfest inför
kommande veckan ju ;)

Sen har jag jobbat me Carro,
världens bästa fönsterputsare är vi.

Asbra teamwork, solade gjorde vi ju på köpet
för vi jobbade i bikini, dygnsura va vi också haha.
Sen körde vi och badade och hade vattenkrig
i sandviken, riktigt skoj.

Efter det blev det käk, sen chill me Svenne
och Jessi på rockfestivalen.
Mycket folk där nu, riktigt jävla härligt :D

imornkväll åker vårt tält upp och festandet sätter igång!

Ska dock till frisören på tisdag så får se
om jag slaggar där imorn eller inte.
Annars blir det srf hela veckan.
KAN INTE BLI BÄTTRE ;)

Nu är jag bannemig svintrött,
ska packa sen sova.

Imorn blir det även tandläkarbesök och ajaj
i armen, p-staven ska bytas. Faaan säger jag bara.
Kommer säkert göra svinit ont.
Jaja, ha det chill, nattinatti, cyaaa ;)


Mojitos me frösna hallon och Blåbär,

smaskigt som attan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0