090530

Holy Moly vad trött jag är!
Vill sova i 3 dygn typ.
Blev 3 timmars sömn inatt, sen upp och jobba.
På jobbet var det riktigt chill och jag är inte bakis idag.
Haha, trodde jag skulle bli det på vårt hembrygda vin  xD
Starkt som attan är det ju.

Efter jobbet blev det chill till Mtv, älskar Cribs!

Sen drog jag och mami till eko och handla en jädrans
massa till studenten/rock.
Mitt tema till dekorationerna till studenten är lite one of a kind.
Allt som ska va inne i tältet är rosa och snyggt som attan,
och utanpå vanligt tradionellt studenttema med både svenska
och finska flaggor, snajjisigt värre ;)

Nu tänkte jag sova, men näähdå.
Ska agera taxi sen köra till hällevik och hälsa
på Jenny, kanske Erika om hon är himma .
Sen blir det mys me min sötis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0