090529

Åååh vilken underbar dag :D
Chill i skolan, proven gick rätt bra,
sen hämtade jag Fille och vi åkte hem för
att käka lite innan vi begav oss mot Kristanstad.
Jag hjälpte Fille att shoppa, askul haha.
Sen njöt jag fullkomligt av min Mc Flurry.
Att det nästan blev soppatorsk på vägen hem är en
annan femma, men vi överlevde till Jet hahaha.

Tomas ringde också och sa att tshirtarna var klara.

Så ringde Lollo och vi har nyss hämtat dom.
Asfräna är dom, ska lägga in bild ;)

Ikv blir det chill eller fest, har inte bestämt mig.

Är grymt festsugen, men slutade på antibiotikan igår,
så det är ju inte för bra för kroppen och festa haha.
Men men blir väl altona vilket fall som ;)
Fast ska jobba imorn, det är lite drygt.
Naej nu ska jag nog bannemig beställa pizza,
fan vad gott, cyaaaa ;)



Fräna som attan ju, längtar till lekdagarna som tusan ;)

Jau det blev ju pizzakrängande me Carro i sandviken,
vi passade på och dokumentera det haha.










Fin min va? not, det var typ så jag tyckte om priset för
detta krängande, du milde tid, men gott var det dock.


Så klart blev det ju pardey, först här himma,
sen syrran sen Centrén och vidare till Altona.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0