090527

Blää fyfaan, är sjukt mkt i skolan nu.
Har 7 prov och 3 inlämningar tills på måndag.
Kommer bli hektiskt som fan.
Palla att jag missar så mycket för att jag är sjuk
hela jävla tiden. Jävla olycksfall är jag.
Men nu ska jag ligga i tills på måndag.

Efter det så är det bannemig belöning som gäller.
Yes, fest i två veckor , kommer sitta galet fint.
Längtar till rock och studenten riktigt mkt nu.
Går ju inte att koncentrera sig på skolan.
Suck, måste hitta energi någonstans.
Positiv inställning och en jädra vilja behövs också.


Huvudvärk, mensvärk och en stressig Johanna vill man inte
vara nära nu, fuck vad allt och alla är irriterande,
Nu är jag iaf hemma och Jessi gör mat till mig.
sen ska jag sova och plugga röven av mig.
Ska på middag hos Carro om jag hinner också.

När man är på så dåligt humör som jag är på nu,
så ska man låsa in sig på rummet och spela musik så
högt som det bara går. Fast att man har huvudvärk
så hjälper det bannemig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0