090525

Yeeeeah lönedag idag :D
Vilket innebar kstad efter skolan.
Jag, Jessi, Jodde, och Fille packade in oss
i bilen och körde dit i 190 typ.
Vi handlade smått och gott och åt på
favoriten, och blev riktigt besvikna.
VAD FAN HAR HÄNT ME FAVORITEN? gaahh!
Sen fick jag ingen efterlängtad Mc Flurry heller,
det sög ju riktigt hårt ;(
Får ta det och resten av det som skulle inhandlats
på fredag, för då tar vi en tripp dit igen ;)

Igår hade jag inte tid me datorn,
sov sjukt jävla länge sen blev det film/grill kväll
me härligt folk hos Bobbo och Adam.

Nu drar jag och fille till preem,
där jag för övrigt är stammis haha xD
Sen ska det packas för ska nana hos sötis inatt.
Som jag saknat honom, sjukaste!!

Jag har hittat en ny favorit mascara
Max Factor False Lash Effect, svinit bra! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0