090520

Tjenixen!
Jag har gått på antibiotikan i 4 dagar nu,

och har fortfarande svinont i halsen, öronen
och huvudet. Värktabletter har jag nog blivit imun
mot, så nu hoppas jag verkligen att detta snart ska gå över.
Väntar ivrigt på operationsbeskedet nu.
Bara jag inte missar något jag inte vill missa!

Idag följde jag me mamma & Jenna på en liten
roadtrip.
Först skolan, där vi lämnade läkarintyg.
Mitt i ballottningen kom vi me, sleten som fan va jag också.
Men folket hade annat att koncentrera sig på som tur väl va haha. Sen blev det Lidl, min favvoaffär XD
För dom har världens godaste ICE TEA.
Sen Ica, men jag skippade det och låg i baksätet och sov ist.
Alla hade sommarkläder och jag hade uggs, jeans, tshirt och stor tröja. Folk trodde nog ja va rätt dum i huvudet.
Mår fortfarande skit alltså, och imorn ska jag jobba, jippy.
Fast vi får ju money för slitandet haha :)

Snart kommer gäster hit som stannar tills söndag
Så jag måste duscha och orka fixa mig lite.
Patrik var här igårkväll och kommer ikv också.
Sen skiljs vi åt tills på söndag för han åker till Polen.
Snyft, jag kommer sakna ihjäl mig.

Men det innebär också en hel långhelg att slå ihjäl
me brudarna ;) Härligt värre.


Tankar & Ideér är en ny kategori jag lagt in.

Jag ska nämligen börja med att försöka skriva
om hur jag tycker och tänker om visa saker.
Bloggen som bara handlar om min vardag nu är
rätt upprepande och tråkig.
Mina tankar därimot, är helt galna haha ;)

Btw, fete åskvädret imorse, coolt va det.
Mitt rum skakade tillochmed av en blixt.
Cyaa ;)


 



Jag är helt beroende av Ice Tea, så sanslöst gott ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Visst är hon!! lagom söt på morgonen när hon biter en i näsan eller drar en i öronhängena!! :D



Yes, din mor har bokat mig sen ett par månader tillbaka så ni får bli mina försöks kaniner. Så länge det är lungt att jag lägger upp nån/några av dom bilderna som blir bra på min hemsida som kommer upp snart :) Tänkte fota dig på trappan också så du får stå långt fram o sjunga!!

2009-05-20 @ 18:45:20
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0