090518

Tjingeling,
Idag mår jag mycket bättre än igår.

Men har ont i halsen ännu.
Kommer ha det ett tag till förmodligen.
Men idag kan jag prata utan att plågas iaf :)

Har spenderat många timmar me Jenny.
Vi kollade på OC som är så sjukt bra och
utbytte lite skvaller, härligt värre ;)
Sen kom Patrik och hälsade på i några timmar.
Tur han gillar OC annars hade han nog haft tråkigt xD

Nu ska jag chilla till ännu mer OC avsnitt
och äta något gott, har fått tillbaka aptiten :)

Imorn blir kanske skola för min del, vi får se
om jag orkar. cyaaa ;)





Kommentarer
Postat av: Erika

kan nog vara mer än världens bästa låt :D

2009-05-18 @ 22:24:50
URL: http://buttercake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0