090519

Det blev då verkligen ingen skola
för min del idag. Jädra vad jag har lidit.

Högra delen av huvudet cpar totalt.
Jag blir totalt galen. Vill bara bli frisk nu.
Vill bli social igen, hatar att inte orka me något.

Har iaf haft besök här hela dagen och det
har varit nice.
Jodde och Elina var här.
Jessi fick nästan grannen till och polisanmäla oss.
Hennes brott: råkade skjuta fotbollen över häcken.
Hahaha, vår granne har verkligen inget liv!

Sen kom Julle och Fille. Efter det Carro och Fia.
Men dom sitter ute och det är svinkallt så tog
en liten bloggpaus.
käkar dock glass trotts att jag fryser,
men det känns bra i halsen plus att kaffelatte glass
är gott, vilket jag inte trodde först haha, sry Fille. :)

Ae, nu känner jag mig helt borta så ska chilla vidare.
Blir nog fler OC avsnitt sen me, inte helt fel. Cyaa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0