090517

Gårkvällen/natten var en mardröm.
Had hög feber och ont exakt överallt.


Dagen har spenderats i Khamn.
För imorse var jag helt väck, och inga värkmediciner
hjälper. Huvudvärk som heter duga, ont i hela kroppen
men framförallt i halsen och öronen.

När jag blev helt svimfärdig så
blev det sjuhuset för min del.
Efter blodprovet så Sjuksöterskan direkt.
- Infektion har du då iaf!
Blir jag förvånad eller?, neej.
Men det som har angripit min kropp
denna gång var inte vanlig halsfluss.
Nej a - någonting heter det.
Sjukt svårt latinskt namn.
Det sitter i hela jävla kroppen men främst
på mandlarna.
Så nu ska jag gå på djävuska mediciner.
Jag kommer ju va helt väck hela veckan :O


Imorn får jag reda på om och när jag får operera
bort mandlarna.
Skickar min husläkare
ingen remiss nu så kan jag typ stämma honom.
Känns ju härligt, för nu ska jag få opereras.
Det sa dom på sjukhuset till mig.

Efter sjukhuset drog vi till Lidl
där vi köpte massa flytande grejer
som jag ska försöka äta.

Sen blev det Mc Donalds.
Jag fick faktiskt ner lite hamburgare
och lite glass. Små framsteg haha.

Ikv ska jag sysselsätta mig me att
försöka få ner febern och börja kolla OC

från början. Min mob är fortfarande stendöd,
och jag kan ju inte prata i telefon.
Måste få hit laddaren så jag kan skicka sms.

Detta inlägg tog över en halvtimme och skriva.
Fett seg och klen är jag för tillfället.
Hoppas ni har det gött iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0