090516

Uch fyfan. Jag mår sämre än sämst.
Blev nog lite för mycket igår.
Mandlarna har storlek XL nu me.
Men jag hade svinkul till imorse.
Då var det verkligen hjälp mig dö typ.
Tänk dig värsta bakisfyllan, skallebank som heter
duga och mandlar stora som berg.

Plus att man sprang barfota, så man har ont
i fötterna me.
Det är ju fortfarande Strandtema.

Har typ inte ätit ett skit,
fick ner en fralla utan innehåll när jag,
Patrik, Felicia och AT var på Böckmans.
Annars har jag bara legat i Patriks säng halva dagen
och min säng tills nu.

Ska kränga glass och varm oboy som fasen ikv iaf.
Min mob är rätt slocknad och Erika
har laddarn. Får nog förbli okontaktbar,
för jag är inte i kördugligt skick precis, så kan
inte hämta den.
Nääh, nu ska jag krypa ner i soffan.
Ha det gott, cyaaa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0