090515

Fredag idag :)
Har ränt som en galning i stan
fram och tillbaka. Sitter här nu me världens
huvudvärk och är sjuk igen.
Gah mongomandlar!


Men det ska inte förstöra min helg.
Näähdu, det ska bannemig festas!
Ikv blir det Hallbergfest sen MC fest
och slutligen Altona :)

Imorn blir det klassfest och studentfest på Altona.
Ha nog äntligen bestämt mig för
vilken kändis jag ska vara.
Tråkigt men jag har inget val.
Orka inte bry mig så mycket ;)
Ni får se imorn!

Nu ska jag bannemig sova lite,
sen blir det grillning och fram me boxen.
Cya in da dimma ;)



Kommentarer
Postat av: Ida

säg nån som inte har en sån? haha

2009-05-15 @ 16:44:21
URL: http://idacarolinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0