090513

Waalla ballla mallla tjacka lacka dooo :D
Jo det är mitt galna glädjetjut.
Min turdag idag som sagt, stämmer sjukt bra!

Blev ju en sån jädrans väntetid på u-mottagningen
så jag slapp svenskan. :)
Ska ta bort min cp pstav och sätta in en ny den 1/6.
Hoppas den nya sätter sig bättre.
Den jag har nu sitter ihop med musklen och cpar nerverna.
Så får sjukt ont ibland och kramp och sånt mög.
Men det ska det bli ändring på nu kaa :)

Så jag hade bara NK B idag,
och det muntliga var så bra så det höjde betyget.
Lovely, jag kan va smart när jag vill ;)

Sen snackade jag me Christel om hur jag
ska jobba i sommar.
Mitt önskemål uppfylldes
så jag får dom veckorna jag vill ha.
sen ska jag välja vilka lördagar jag ska ta bort och ha kvar
osv, jädrigt härligt.
Så det blir kyckling huset i år igen jaa,
men men, kul har vi och massa pengar får man ;)


Ikv ska jag och Jenny ut och gå :)
Plugga till natuskunskapsprovet måste
jag göra, och eng läxa till imorn har jag. Tråkiigt!
Måste till Patrik och hämta en massa saker
också, får inte fastna hos han bara, haha ;)
Nu fastnar jag framför en massa på youtube.
Har nog sett 15 olika filmer om Twilight och
nya filmen New Moon. Jaa, jag är besatt!
Fjärde boken är så sjukt spännande nu me.
Tragiskt att det tar slut sen, så ska läsa sakta ;)
Jaja, nu chillar jag vidare.

Btw den svenska versionen av Hallelujah
med Molly Sandén är så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0