090510

Jäädra vad helgen har gått fort,
men det har varit kul, galet och underbart ;)

Fredag: Riktigt mysig tjejkväll,
sen in till stan, kolla läget på förfester och altona.
Träffade Patrik och at me ;)
Lördag: Jobba, klippa gräset , städa som fan.
Sötis kom hit och vi hyrde film.
Sen blev det pardeey, fast jag drack inte.
at kom hit och festade med mina föräldrar,
roligt som fasen var det fast att jag va nykter ;)
När alla utom Jenny & Carro hade stuckit kollade vi på filmen.
Sen vart det fest igen och efter lite rännande
så somnade vi sött vid 4.

Idag har vi solat, spelat fotboll och chillat innan

sötis åkte hem. Sen solade vi ännu mer :)
Jukka och familjen + Jonna kom hit och åt
me oss, så det blev ännu mer chill och snack.
Har använt kokosoljan flitigt ;)
Började läsa "Så länge vi båda andas" idag me.
Jävla läslus, I know haha!

Nu så ska vi dricka burkcola ( för det är godast)
och chilla lite till innan vi beger oss till Tocken.

För jag vill bada! Får väl se om vi nu gör det ;)
Fler bilder från helgen kommer senare,
om jag har tid. Wipe out ikv ju ;)
Cyaaa






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0