090508

Tjenixen,
Gårkvällen blev suverän.
Hockey hos At sen mys hos sötis. :)

Försov mig idag igen, duktigt haha!

Men hann fixa lite på median ändå.
Sen fick jag pms ryck ett tag också.
Jag kan inte stöta på irriterande saker
just nu. Fan vad lack jag blev!

Men det gick över.
Träffade sötis på Altona.

Kollade läget där också, sanden var där,
och det va palmer överallt.
Synd jag slarvat bort usbsladden.
Hade kunnat lagt in bilder annars ;)
Sen gick jag & Patrik en runda i hamnen
och vid sottet, haha, så romantiska är vi ;)


Nu ska jag lägga in festbilder från i helgen,
sen busa gärnet me Ängla som är här ;)
Ikv är det tjejkväll som gäller.
Tacopaj, mys tjej/skitsnack och movietime!
Det gillar vi ;) cyaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0