090507

Tjingeling ;)
Blev mycket bättre igårkväll,
jävla migrän som ligger och lurar.
Efter några painkillers så var jag på hugget.
Jag och Jenny tog värsta rundan igår,
en hel mil faktiskt, duktigt av oss :)
Yes, call me skippy hahaha XD
Jo, Internt skämt om ni inte fattar ;)

Sen bölade jag lite till Greys Anatomy,
men efter det blev jag svinsur!
Jävla skit!
Finland - Usa matchen slutade 2 - 3!
Skit jaa. Haha, jag och hockey asså ;)
Sen skrämde mamma livet ur mig när jag duschade,
jävlar. har nog aldrig skrikit så högt haha xD

Menmen,
Jag har typ världens största hål i min tand me,

svinont gör det, men jag är glad för det.
För imorn är det fredag ;)
Naej nu ska jag snart ha Matte C,
Det suger rövhåål, hoppas jag överlever,
cyaaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0