090506

Det blev en underbar kväll och natt. :)
Vi kollade på The Unborn innan vi somnade.
Jävla skitunge säger jag bara.
Kommer drömma mardrömmar om han xD

Sov inte så himla mycket inatt dock, cphuvud.
Det regnade hela jädra natten me, sjukaste.
Regnar och blåser som fasen nu me.
Blev inte så frisk som jag trodde.
Får väll kolla tempen snart igen.
Får väl hoppas på det bästa :)

Men jag är överdrivet glad för det,
och vem får mig inte så glad om inte du :)
Jag glömmer bort att andas ibland och
du får mitt hjärta att slå dubbla slag!

Nu ska jag krypa ner under täcket och
kela min överkelna kiise,
dricka te, äta mackor och kolla på thats 70's show ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0