090503

Heey Baberiiba!
Jag är pigg, vaken och happy haha.

Förfesten hos Carro var nice.
Drack dock alldeles för mycket Tequila!
Men men var ju min sista helg innan Rock nu.
Yes, ska bannemig va nykter fram tills dess ;)

Altona va riktigt nice och det va härliga människor
där.
Det ALLRA SJUKASTE var att IDOL ANDREAS
va på altona.
Asså han i Juryn :S
Jag menar vafaan? :O
Helt plötsligt stod han där framför mig haha.
Alla kollade verkligen på han hela tiden.
Jag var ändå värst XD Issa ville ha bildbevis,
så jag sprang fram och tog foto på honom och det fick man ju
absolut inte göra. Sen fick jag konstigt nog en kram och lovade
att ta bort fotot. Issa blev svinnöjd me fotot
så tror inte hon tog bort det asså,
får se om jag får tag på det ;)
Förövrigt var han ganska trevlig,
men sjukt stel och lite tråkig typ.

Vissa tjejer klämde verkligen fast sig på honom.
Men han såg inte ut och ha något emot det haha!

Träffade även någon brud som va lika crazy som jag.
Faan att jag inte kmr ihåg hennes namn.
Hennes Pappa var stencool och stod och skrek
"I fucking love you" åt mig.
Utöver detta hade jag en riktigt tevlig kväll.
Stort jädra plus till Hanö if.


Natten kan ha varit något av det sjukaste
på länge. Herregud säger jag bara :)

Underbart, rolig, galet, och jaa, finner inga ord!
Blev väl två timmars sömn typ.
Pate körde nyss hem mig och konstigt nog är jag skitpigg.
Trotts sömnbrist och överkonsumering av alkohol.
Jag sitter här och kan inte sluta le :)
Helt insane är allt, men jag är lite hemlighetsfull ett tag
tror jag. Roligare så ;)

Nu kom min favorit Ängla hit.
Vi ska käka frukost och Glo på Pippi i söderhavet  :)
Ha det nice, cyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0