090514

Tjenixen,
Blev inte mkt sömn för mig inatt
så därför inte mkt skola heller.
Har iaf pluggat till provet idag,
eller försökt iaf.
Jag kan inte koncentrera mig riktigt.
Fokuserar på allt annat än skolan.

Som SRF, sommaren och vart vi ska åka!
Grekland, Sicilien, Kroatien?
Blir helt galen, längtar som fasen :)

Glömde nämna att jag köpte en ny bikini igår me,
och idag så har ännu mer släpps på Hm's hemsida.

Men nu ska jag nog läsa ut "Så länge vi båda andas"
för den är sjukt spännande.
Sen blir det Sleepover hos min favorit-Erika.
Vi ska plugga och mysa och sånt chill,
och imorn är det äntligen helg igen.
Saknar min sötis idag me,
Du är det finaste som fnns!

Besatt är bara förnamnet!
Jag är helt såld på sagan om Edward & Bella.

Bästa kärlekshistorian någonsin!





"His touch seemed to sweep beneath the surface of my skin,
right through the bones of my face.
The feeling was tingly, electric – it jolted through my bones,
down my spine, and trembled in my stomach"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0