090501

Helt sjukt, det är REDAN maj!
Det känns jädrigt härligt :)
Huvudet har det dock inte så härligt.
Har skallebank som heter duga!

Tur att jag aldrig är så värst bakis,
har bara ont i huvudet några timmar sen går
det me över.

Det va en härlig kväll igår i djupekås me grillning
och Ring of fire innan jag, Jenny & Carro drog till Altona.

Festade lite hos Honken innan också, det va nice.
På altona vart det levat,
alltid något sjukt som händer där haha.
Jag ska inte nämna några detaljer, men det är ju så att i denna
byhålan får alla reda på allt ändå.
"Det du inte vet om dig själv, vet alla andra".
Fast rättare sagt så tror dom att dom vet.
Japp - You think you know, but you have no idea!

Jag slaggade iaf inne i staun. Hade trevligt värre när
jag satt och åt tonfisk och facebooknördade kl 4 på morgonen.
Livrädd va jag också för den stora svarta hunden xD
Ja guud ja, man är rätt rolig när man är nitad ändå haha :)
Kvällen va iaf helt lovely enligt mig,
lev kanske bjuden på 3 cider för mycket eller så,
men det va ju bara och tacka och ta emot :P
Dock vaknar man med en enda mening i huvudet
- "Jag ska ALDRIG mer dricka i hela mitt liv".
Men man vet ju att det löftet är jädrigt brytbart.

Här sitter jag nu och dricker saft,
frågan är om man ska ta en återställare eller om
jag ska ta det chill ikv. Lutar åt chillhållet kan jag lova.
De är nog dags och sola lite, sen blir det grillmys någonstans.
Bara till att Joina, har FAKTISKT mob på nu haha!

Startade den nyss ( jag suger på att ladda den ) och det
va ju inte helt oväntat att jag hade missade samtal och sms.
Antalet va dock överdrivet!
14 SMS OCH MISSADE SAMTAL FRÅN 9 OLIKA PERSONER.
Jävlar! Får nog lära mig att ladda mob på riktigt,
men lite kul va det och läsa alla smsen idag haha :D

Ha det gött folket, jag ska chilla vidare nu, cyaaa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0