Wiiihoo

Fan vad jag är glad idag :D
Fast glädjen smygstartade igår,
när jag började bli bätte i halsen och så.
Jobbet va sjukt chill och nice.
Vädret är gött, dock får jag ju inte sola haha.
Jag mår mycket bättre nu och allt annat blir
också bara bättre och bättre.

Ikv är det TacoTequila race här himma
men jag kan ju inte dricka så försöker
lista ut vad jag ska göra ist, mkt svårt.
Imorn är det iaf grillkväll hemma hos mig
me alla brudarna ;)


Nu ska jag spitta högtalarna me massa
goodie music och lista ut vad fan som händer
ikv asså, är sanslöst rastlös just nu XD

Nomy, har gjort så sjuuukt bra låtar!
Bla Cocaine, You better die young, MonkeyBoy,
I miss you och många fler.



Turbonegro, sångaren ser ut som döden själv så
satte in e bild på ena gitarristen haha.
Men många goa låtar har dom gjort.
All my friends are dead, I got erection, City of satan med mera.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0