me <3 summer

Fan vad jag älskar sommarn, värmen,
stranden, festerna, maten och allt.
För hela sommaren är ett enda stort äventyr.
Allt är så sjukt härligt :)


Tråkigt när man jobbar och det är så
fint väder bara, men snart är jag ledig.
I hela tre veckor ska jag steka på standen!

Blev en mykter helg för mig ju som går
på antibiotika. Va fylletaxi både i fredags
och i lördags. I lördags spenderades
dagen i kstad me Carro,
världens snyggaste skor har jag nu :)
Sen skule vi ha tjejkväll men det sket sig så
jag styrde upp till fest istället Vilket var riktigt
nice. Blev en lång natt.
Syrran skadade foten på haunölåda dit
vi alla drog vid tolvtiden, och det visade sig idag
att den va bröten, hur sjukt är inte det då XD.

Igår så låg vi på stranden hela dagen lång,
ett härligt gäng va vi också.
Åkte ring efter jetski me felix och Mogge.
Alltid så sjukt kul ;)
Sen chillade jag hos Frida och efter det
hälsade jag på Daniel ;)

Idag har varit en tuff dag på jobbet för min del.
Svintrött. Ska käka lite glass nu och kolla lite oc
sen är det godnatt för min del, puh. Cyaa















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0