GALET VÄRRE!

Har haft en svinit galen studentvecka!
Fulefest, lekdagen, karneval, karnevalsfest,
och så klart själva studentdagen,
som var så otroligt härlig.
Jag och Jenny åkte me Össi i hennes
snajjsiga bil som var pimpad me ballonger och
en jädra massa efter att vi gått ut från trappan
och sjungit studentsången för fulla muggar.
Jag klippte en hel champagne flaska själv på första
torgavarvet haha.
Riktigt kul va det trots att det började regna ;)

Sen var det ju fest hemma innan utsparken
på saknade Hanöhus.

Vad är en student om man inte är askalas?
Jag menar, man tar bara studenten en gång.
Jag lyckades jädrigt bra me det.
Haha, galna saker skedde.

Sen va det efterfest fram till morgonen,
några få timmar senare vaknar man och
mår bajsdåligt efter sammanlagt två veckors
stenhårt festande, Rock plus studentveckan..
Men ett härligt gäng hade däckat lite här och där,
alla sängar var fulla och folk låg på golvet,
en annan somnade sittandes i en stol och några
däckade till och med i en överfull/svintrång garderob.
"Dagen efter snack" kan va det roligaste me fester,
fy fasen så sjukt oanstädig man är på fyllan XD.
Bilder komma dyka upp, iaf på facebook  ;)

Men men, man lever bara en gång.
Vad skrattar man åt när man är gammal egentligen?

Jo alla galna saker man varit me om.
Galna saker sker runt omking mig hela tiden,
och jag ångrar ingenting, jag älskar det!
Det är genom och leva livet som man skapar minnen
för livet, och det är minnerna som sedan påminner
oss om att vi har levt livet! Så ser jag på saken iaf ;)
Därför lever jag mitt fullt ut, livet och den tiden vi har
är för värdefull för att slösas bort! Tänk på det.


Nu är man då fri och välja vad man vill göra i framtiden,
vad man vill jobba me, och hur man ska spendera sin tid.
Tror ni jag vet mycket mer än att jag vil ha kul och må bra
och såklart hitta kärleken i mitt liv, "the one"? haha

Nej, jag har ingen aning om vad jag vill bli eller vad jag vill jobba med,
eller vilken jag kommer gifta mig me och vem som blir pappa
till mina barn, för barn ska jag såklart ha senare ;).
Därför tar jag dagen som den kommer nu.
Det ska bli en grymt kul sommar, sen drar jag härifrån för
lite inspiration.  För en vacker dag så händer det att jag vet.
Fram tills dess ska jag skapa minnen som jag kan garva åt
när jag är en gammal skrynklig kärring som inte kan torka mig
i röven själv.
  Mitt förslag till er andra studenter men även
andra unga är att göra samma sak.
Lev livet för helsikke ;)



Jag innan champagne frukosten som va hos Adam,
hela klassen va där och det va riktigt nice.
Bilder finns på
miIIan på BDB , obs två stora i (I) , inte l (L).



Jag och min bästa vän efter att vi har gått ut med våra klasser
och sjungit om studentens lyckliga dar ;)




Vårt studentåk efter många om och men,
pga vädret bytte vi ju bil stup i kvarten haha.
Men kvällen innan bestämde vi att det blev denna pärlan ;)




Full och glad lalala




wiiiihooooo



För vi har tagit studenten, fy faan vad vi är bra!! :D





Össi, vår chaffis, tack ska du ha gullet ;)



Efter 3 champagne flaskor och ett roligt ståhej i tråkigt väder
ser man ut så här men mår skitbra.
Här har jag precis komit hem, är dunderglad haha ;)




Ängla, Världens sötaste brorsdotter!



Jaa, asså jag skulle pimpa min skylt, men ni som va där
vet ju hur det gick med det till en början.
Men jag fixade det ju tillslut, den blev rosa och härlig haha,
jag är uberbra på allt när jag är på lyset ;)


Fler bilder kommer senare, när jag fått dom av Jenny.
De flesta kommer dockläggas ut på Facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0