fullt ös medvetslös?!

Fy i helevte vilken galet go vecka jag haft.
Fest på SWEDEN ROCK sen i måndags.
Helt jävla underbart. Jag älskar srf!
Jag kan inte beskriva hur otroligt gött
det har varit, alla band man sett och alla sjuka
grejer som hände, guud ja.
För fast att vädret sög så har vi haft grymt kul.
Något utav det bästa på länge ;)

Vi var ett härligt gäng som bodde på Åcampingen.
Sova i tält när det regnar är inte det bästa för mig.
Är såklart sjuk nu igen, men det skiter jag blanka fan i.
STUDENTVECKA som gäller nu, och inget ska hindra mig.
Usch nej, min mongohals ska inte förstöra, inget annat heller.

Såklart kärleksbeskymmer också, svek, lögner?
Hmm ångest på en del saker som hände i veckan, jaa.
Men borde jag må dåligt, vetitusan fakiskt.
Det var fel det jag gjorde, men allt känns så dåligt nu,
jag vill bara tänka ut hur jag egentligen vill ha det,
och vad jag mår bäst utav.
För jag orkar inte me något skit,
vill bara ha kul och må bra.
Riktigt kul hade jag ju på rock nu ändå,
mina vänner är de bästa som finns ;)

Lista över de bästa me rock 09!
-Harry
, Dodgen på campingen,
som rymde 18 man haha, sjukaste
förfesterna på riktigt länge.

- Volbeat! Dom är så sanslöst bra!

- In Flames, Babylon Bombs, Europe.

   Klart det bästa på hela festivalen!
   In Flames konsert slog tillochmed Volbeat.
   Babylon Bombs var svin bra live plus att
   jag ruffsade om året på gitarristen :D
   Europe är liksom ett av de bästa banden
   man kan se live. Carrie live? Hallå?
   Det var mäktigt som attan!

-Monkeyboy, Nomy's nya låt.
  jävla vad vi fastnade på den :)

- Skrääpmat, Tex Mex, Pizza, Hamburgare,
   Korv, Kebab, Grillspett i Baguette, jaa det va nog allt jag åt.

- Boket, långt att gå, men helt klart värt det.
   Sjuka människor som festar där asså ;)

- Åcmpingen, får 4 utav 5 toast XD
  Mycket fest, Härligt folk, härlig stämming, men lite
  långt att gå, men motion skadar väl inte.

- Festivalcampingen, smet in 2 dagar utan band.
  Hittade på bus och va på äventyr, men den va ganska tråkig.

- Ring of fire, någon blir alltid pissfull!

- När Tajjan lekte jultomtomte och delade
  ut all sin sprit/cider till allt och alla. Fetenitad
  som hon va förgyllde hon kvällen för alla.
  Bild och videobevis kommer dyka upp haha!

-Tältet, för det klarade sig genom ur och skur!

-Alla härliga och festgalna människor.

- Min 4:e månaders baby - Adrian

    Han va en regnrock som gjorde mycket nytta
    i min tröjja kan jag lova XD

- Äventyren med Össi och Frida,
   kommer inte glömma dom ;)
 
-"Nej tack! Jag tar hellre en korv!"
-"Snällt att du frågar, men, aldrig i livet!"
    Vi fastnade på Filippa Bark och framför allt dom
    här två fraserna som vi sa hela tiden xD

-"Tajjan, gå bort till dom och be dom sänka musiken,
   Tajjan-  Vilken ska jag sänka?!!!" hahaha
    En full Emma sa och gjorde mycket,
    men detta kan ha varit det roligaste.

Orkar inte skriva mer om det, bilder kommer dyka upp.
De flesta på facebook dock. Har haft en hård vecka så
en chilldag idag satt riktigt fint, ska kränga lite mat nu
och sova riktigt gott, imorn börjar studentfestandet! cyaa








Srf mat är så sanslöst gott!





VOLBEAT VOLBEAT VOLBEAT <3 <3 <3





Tajjan var mest nitad av alla hahaha!
Jaa det är hon som ligger ner me brasse
stolen över halva tältet, hon var själva stämmningen,
vi älskar dig Emma Persson ;)






















Adrian hahaha










IN FLAMES IN FLAMES IN FLAMES <3 <3 <3
DET BÄSTA ME HELA SRF 09!
















Raaaaouwrr , Babylon Bombs <3 <3 <3



Europe va vårt avslutningsband då vi skippade heaven and hell.
Final Countdown blev det som sista låt , sjukt bra!
sen begav vi oss mot festivalcampingen för lite äventyr.
Jag Össi och Basse gick på olaglig öljakt bla haha.

SWEDEN ROCK FESTIVAL 09 VA GALET BRA!
här är några utav bidlerna som tagits, resten finns på facebook.
Skapade riktigt många nya minnen, rock 09 kommer
jag då inte glömma i första taget, tack alla,
det har varit crazy as hell ;)

Kommentarer
Postat av: Ursula

HAHAHA :D sjukt bra summering :D Okej om jag lånar? hahaha

2009-06-08 @ 12:44:41
URL: http://inexpressible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0