090618

Det blev en otroligt lyckad fest igår.
Förkrök me stockholmarna, sen hos Mly
när dom tog taxi in till kstad tidigt.
Vid tolv drog jag och Jenny in och träffade
alla på banken. En helt galen kväll/natt blev det.
Riktigt jävla kul hade vi.

Efter banken blev det en intressant taxiresa mot
norje med fyllekäk emallan.
Sen va det såklart efetrfest långt in på morgonen.

Idag mår man ju som man förtjänar.
Men roligt som fan hade vi ju ;)

Har fått bilderna från fotograferingen av Jenny nu me.
Så några ligger ute på facebook.
Jag är grymt seg och sleten så ikv blir det
chill med film och gott för min del.
Festande börjar ju tidigt imorgonbitti :)
Mammi ville skicka mig till grannarna som är på öland,
lockande, men nej, det blir här himma.
Djupekaus sen fest me stockholmarna och
antagligen terassen, vi får väl se.

Efter denna helgen blir jag nykterist för ett tag.
Min lever lever nog inte länge till annars haha.
Ha det gott , cyaaa ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0