090614

Som sagt har det varit två grymt hårda veckor
för min del
. Så igår blev det chill och Idag var ju balen,
som jag har valt att inte gå på för olika anledningar.
Än så ångrar jag mig inte ;)
Jag, Jenny ( Rask) och Danne åkte dit och kollade.
Sjukt stiliga var alla, bilder kommer.

Efter det blev det stressigt,
käka grillat och byta om på en kvart,
för studentfotgrafering med strandtema va bokat.
Jenny ( Arnesson ) är en riktigt duktig fotograf och vi
hade sjukt skoj ihop. Det är jobbigt men kul att stå model,
ca 3 timmar tog det. Vem har sagt att det glamoröst? haha
Jag fotades i sanden, i havet, på bryggan,  i träd,
och på klippor,sSittandes, liggandes, hoppandes,
krälandes? haha
med mera.
Sjukt många bilder blev det. Nu blir det bara lite redigering
på dom sen ska jag äntligen få se alla :)
Är jättenöjd me dom jag fick se, så det blir nog jättebra.
Tusen tack Jenny,  du är suverän ;)

Sen hem och äta snabbt som attan och iväg till
kstad för att se bio me Jenna, Jessi, Mammi, Fia och Jenny.
Baksmällan såg vi och den är så galet bra.
Alla måste se den, så jävla sjuk är den.

Precis vår humor, vi garvade  oss igenom hela filmen.
Nu har jag datanördat ett bra tag :)
Är svinhungig, så ska äta lite sen sova sjukt länge.
Har sommarlov en vecka innan sommarjobbet
sätter igång ju  ;) cyaaaa

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Hahah va snäll du är som skryter om mig =) Jag håller på för fulla muggar, redigerar inte dom så mycket utan tycker dom är rätt fina utan! Så tar bara bort ditt märke i ansiktet :) Det blev inte så många bilder kvar efter att ha tagit bort alla suddiga och blundande bilder haha =)

2009-06-17 @ 19:13:50
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0