There's a laugh and a half

Livet leker och äventyren bara fortsätter.
Det har varit en galen helg.
Fest hos Linnie i fredags sen vidare till
Tajjan och sen Altona. Åkte hem me taxi
vid halv 2 tiden. Det va en konstig men rolig kväll.
Killar ÄR helt enkelt konstiga och fega.
Efterfest va det himma men jag somnade sött.

Lördagen bestod av jobb, sömn och en massa flumm.
Jag trodde helt allvarligt att jag kunde öppna ytterdörren
med bilnycklarna " lock/lock up knappen" hahaha. helt väck!
Sen blev det såklart fest hos Carro sen Erika sen terassen.
Därefter blev det bad på hälleviksbadet,
alltid lika härligt ;)
Efter det gick jag och Putte till hans lägenhet och sen
kom några boys till och vi drack Captain Morgan, cider
och kollade på tv, chilligt.
Somnade inte riktigt gott förräns vid 9 tiden då jag hittade
till Tomas. Där sov jag sött i några futtiga timmar.

Frukostmötet blev på Strandträffen,
alltid lika kul och snacka me alla om gårdagen.
Efter det så blev det chill i Nogersund,
hundbad, dragkamp och sånt.
Kvällen bestod av onyttigheter och film, Baksmällan.
Har sett den 3 gånger nu, årets film, lätt.

Nu är det ny vecka och nya tag!
Släktingarna från finland har anlänt och huset är fullt.
Vädret är helt konstigt och det suger ju knappt.
Trodde jag skulle få värsta brännan nu ju. men nejdå.
På torsdag drar vi till Stockholm iaf och tills dess
blir det antagligen en blandning mellan chill och fest.
Det blir ju inte roligare än vad man gör det,
ha det gott, cyaa ;)

En av de bästa efterfest låtarna man
kan lyssna på och sjunga me till, grrr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0