stekigt värre

Åh så underbart me sol och värme igen!
Har legat ute och solat och chillat vid
poolen hela dagen.
JAG ÄLSKAR SOMMAREN!!
Har spelat yatzy me syrran me, förorade
dock haha. Men Yatzy är fan svinkul XD
Årets spel efter ring of fire lätt ;)

Igår blev det pardey för min del iaf.
Drog me Jenna, Össi och Sandra
till Raul som hade fest.
Vi hade allsång och satt mest och snackade
om lite allt möjligt, nice :D

Snart är det familjemys me pizza.
ska nog se sista avsnittet av säsong 3 på OC me.
Sorgligt värre, sen blir det dax att ge sig in på 4:an.
Senare blir det antagligen att jag drar på grillkväll
i Nogersund , träffa lite kul folk ;)
Imorn blir det jobb igen, fick ju en vecka till.
Money money så jag sörjer inte, cyaaa

Bild från Maj detta året, steeekigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0