Sletet värre

Årets killebom har vari så sjukt kul.
Iaf för det mesta! En och annan tragedi
inträffade men allt annat har varit
helt underbart kul.
Fest hos Össi och Emil i lördags,
och hos Marco och Bell och en jädra
massa andra igår.
Bilder kommer läggas ut på facebook ;)

Idag har jag varit sjukt sleten,
har bara krängt skit och kollat tv/film.
Träffade nyss Carro en runda också,
vi kedjerökte och pratade om livet.
Man behöver göra det lite då och då.
Tack för att du alltid finns för mig hjärtat!
Du är verkligen guld värd din galning ♥


Nu måste jag bannemig försöka sova.
Ska upp halv 6, en vecka kvar nu sen
är jag jädra i ledig från slitandet i 3 veckor.
Ska bli riktigt nice me galna sommaräventyr!
Sleep tight, cyaa


Jag & Carro fulla och glada haha ;D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0