"Johannadagen"

Är äntligen lite ledig från jobbet nu.
Men det är inte så mycket som har hänt änsålänge.
I helgen va det fest sen östersjö.
Sen har det mest varit chill efter det.
Lite öldickande blev det hos Tomas igår me.
Det är alltid nice me chill.

Har börjat läsa Mötley Crüs's bok The Dirt.
Sviinbra! Snacka om crazy life.
Nu när det är kasst väder me så har
vi börjat kolla om OTH från början,
sjukt kul, vi fick hem fyrans och femmans
box idag så det blir maraton när det regnar.

För övrigt så är det min namsdag idag!
Japp Johanna dagen, tackar för smsen ;)
Firar egentligen inte det men idag blev det lyx.
Fick frukost hos syrran sen har jag latat mig
hela dagen, tills jag fick huvudvärk och somnade haha.
Nu är jag uppstigen och ska försöka få tag på Carro.
Blir nog middag hos henne eller pizza och
Ikv blir det säkerligen lite äventyr, cyaa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0