Äventyr

Jadå det blev lite äventyr ikv iaf.
Först chill här himma,
sen drog jag Emelie och Camilla till k-dagarna
en sväng, sög mest, iaf om man är nykter haha.
Är dock sugen på och dra dit imorn kväll.
Sen blev det staden och därefter Hällevik.
Jag råkade köra på en katt ;(
Så jag och Emelie knackade på närmsta hus
och de letade sen efter katten med ficklampor.
Duktigt av oss och säga till, hoppas den klarar sig.
Hällevik va ganska trevligt , men drog nyss hem
ska ju jobba imornbitti.

Borde ligga i sängen nu men kan inte sova!
Vet ej om det är koffeinet i tabletterna
jag kränger eller tankar på annat.
F****CK !
Naej, en sista röka nu sen ett seriöst försök
till och dregla kudde lite, cyaa.

I try to hold on but it hurts too much, 
I try to forgive but it's not enough to make it all okay

You can't play on broken strings,

You can't feel anything that your heart don't want to feel,
I can't tell you something that ain't real .





Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

haha du kan säkert inte med det :P

2009-07-11 @ 09:06:21
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0