You´re so funny its cute

Gårkvällen va skitkul! Blev ingen film vi spelade spelet
"Med andra ord" ist,
riktigt kul va det ;) När jag och Jessi va i lag så
gick det hyffsat bra, men ibland så gick det åt pippsvängen.

Jag - Sånt man tar när man ska kolla när man är gravid!!!
Jessi - ULLTRALJUD!
Allla - HAHAHAHAHAAH hahahaha Hahahah
Jag - Haha naej :S :D
Jessi - Jaha Graviditetstest.. :)

Jessi du är som du är och vi älskar dig iaf. Som en hyllning till dig
så funderar jag på och börja med
Dagens Jessica. Det är nog många
som saknar och höra dom, men nu kan dom iaf få läsa om dina konstiga
svar och uttallanden om saker ting. Du förgyllar liksom allas vardag!

- Jessi när vi kidnappade henne på hennes 18 års dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0